9 Şubat 2014 Pazar

Kavgam – Adolf Hitler


                              Kavgam – Adolf Hitler

Adolf  Hitler – Kavgam (Orjinal adı: Mein Kampf) , Adolf Hitler’in hayatını, siyasi görüşünü ve nasyonal sosyalist fikirleri kendi kaleminden  okuyacağınız kitaptır. Adolf Hitler’in başarısız bir darbe girişimi sonucunda hapse girdiği dönemde Landsberg cezaevinde dostu Rudolf Hess tarafından kaleme alınmıştır.
“Okuldaki başarısızlığım gözle görülür gibiydi. Hoşuma giden derslere çalışıyordum. Zevkle çalıştığım derslerden tam not, diğerlerinden ise “orta” ve “zayıf ” notlar alıyordum. En çok tarih ve coğrafya
derslerinde başarı gösteriyordum.
İşte bu sıralarda “milliyetçi” oldum ve
tarihin gerçek anlamını anlamayı, idrak etmeyi ve bu konuya nüfuz edebilmeyi öğrendim.”

                                  
                                    
                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder